Det går fort nu!

0kommentarer

Tiden går så snabbt nu!
Våren har nästan blivit sommar, gräset har blivit grönt och snön är snart borta helt.
De skoluppgifter som nyss var 20 stycken är nu bara kanske 1 kvar och många kurser har redan avsultats.
De 100 dagarna kvar till studenten är plötsligt 26 stycken och om 34 dagar är det dags att flytta.
Jag är så otroligt glad och lycklig och allt går fort och lätt.
När under de senaste veckorna har man stannat upp och försökt ta in allt som händer?
När har man gett Gud tid?
Mitt i allt med skolan och flytt och allt som upptar mina tankar är det ibland som att mina stunder med Gud liksom.. glider iväg. Men jag vill inte ha det så.
När saker går bra så glömmer jag ibland att tacka Gud, då blir han den som jag vänder mig till när jag är ledsen eller mår dåligt. Det ska inte vara så.

Jag är inte nöjd med hur det är. Jag skäms över hur det har blivit. Det räcker inte för mig att bara vända mig till Gud i de jobbiga stunderna. Han vill ju dela ALLT med mig, så jag ska försöka.
Att ta mer tid till Gud, att hänga mer med honom. För då tror jag, att jag skulle må ännu bättre än jag gör. Trots att jag redan nu mår väldigt bra och är lycklig.
Gud är allt, då ska han också få vara med i allt.
Jag behöver dig Gud.
 

Kommentera

Publiceras ej