That special one

2kommentarer

Jag känner världens finaste människa!
Det är en människa som får mig att vilja veta mer om Gud, får mig att vilja söka Gud mer och mer!
Det är en människa som inspirerar mig och peppar mig till 100%.
Den här människan litar jag på, jag känner mig uppskattad och behövd.
Jag tror att Gud har fört oss samman.
Jag tror att Gud har en plan för oss!
Han är Guds gåva i mitt liv, och det tackar jag Gud för varje dag.
Gud är god, han är kärleksfull och god.
Han får mig att känna Guds kärlek ännu mer, han får mig att lära känna Gud.
Jag önskar att alla får möta en sån här människa, och får känna en sån innerlig lycka.
 
Gud jag tackar dig för den här människan. Jag ber dig att du ska bevara honom från allt ont. Jag ber dig att du ska vara med honom varje dag och varje sekund. Vad som än händer vill jag att du ska ge honom styrka och kraft. Jag tackar dig för att du har fört oss samman just när du gjorde det, jag tackar dig för att just den här människan finns i mitt liv. Jag ber dig att du ska hjälpa oss att hålla vårt fokus på dig, så att vi tar oss igenom allt tillsammans med varandra och med dig! 
Amen

2 kommentarer

Miguel

17 Jan 2013 14:35

Alskar dig! <3 Sa fint skrivet! Min bon ar densamma! Jag ber att vi ska fa halla focus pa Gud sa att vi kan ta oss igenom allt med honom!!

Svar: Jag älskar dig <3
Andrea Grenehed

Carro :)

17 Jan 2013 14:57

Men åh, så fint skrivet!! :)

Svar: tack så jättemycket! :D
Andrea Grenehed

Kommentera

Publiceras ej