Drömprinsen

0kommentarer

De flesta små tjejer drömmer om att hitta en drömprins att leva med. Någon som är underbar och perfekt.
 
När man blir lite äldre tycker man det är lite töntigt och tycker att alla pojkar är lite småkonstiga.
 
Vid en ännu äldre ålder finns det inga drömprinsar längre, det är bara påhitt.
 
Jag har hittat min drömprins, för mig är han underbar och perfekt. Han är som Guds gåva i mitt liv. Han är mer än vad jag någonsin kunnat fantisera och drömma om. Han krossar alla tankar om drömprinsar jag någonsin haft, han är den enda drömprinsen i mitt liv.
Jag tackar Gud för att han har lett mig till min drömprins, det är Gud som ska få äran. 
Min drömprins gör mig lyckligare än jag varit förut. 
Tack Gud och Tack Miguel för att du gör min till den lyckligaste flickan!
 
 

Kommentera

Publiceras ej